Innowacje
Realizacja kontraktu na obsługę polskich sadów z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, to kolejny krok w kierunku pełnienia przez Pocztę Polską roli narodowego operatora cyfrowego. Dysponuje ona odpowiednimi rozwiązaniami technologicznymi oraz siecią placówek, aby wspierać administrację w procesie cyfryzacji usług publicznych. Poczta Polska jest w stanie zapewnić zintegrowany wielokanałowy dostęp do e-usług dla 100% mieszkańców kraju.
Poczta Polska na drodze innowacyjności
Od listopada 2015 r. w Poczcie trwał pilotaż projektu „Mobilny Listonosz”. Testowana aplikacja jest wykorzystywana nie tylko na potrzeby obsługi korespondencji sądów, ale w niedalekiej przyszłości stanie się platformą skupiającą wiele innowacyjnych usług Poczty Polskiej. Aplikacja dostępna na tabletach i smartfonach otwiera przed Pocztą możliwość zdalnego świadczenia zupełnie nowych jakościowo usług i znacząco zwiększa jej konkurencyjność na krajowym rynku pocztowo-kurierskim.
– „Mobilny Listonosz” wraz z projektami przygotowującymi Pocztę Polską do obsługi kontraktu z Ministerstwem Sprawiedliwościto chyba najbardziej ambitny program w całej historii Poczty. Patrząc tylko na stronę informatyczną, widzimy że narzędzie to składa się z 17 różnych rodzajów komponentów. Jednak już dziś mogę powiedzieć z pełną odpowiedzialnością, że dysponujemy rozwiązaniem, stanowiącym dobrą trampolinę w świat cyfrowy – powiedział Tomasz Jeruzalski, dyrektor odpowiadający za programy kluczowe w Poczcie Polskiej.

Strefa 24 to również od jakiegoś czasu innowacyjność w firmie. Samoobsługowa Strefa 24h to wyodrębniona część placówki pocztowej, w której przez całą dobę możesz wygodnie nadać i odebrać listy i paczki, uzyskać informacje o aktualnym statusie przesyłki oraz sprawdzić cenniki usług pocztowych. Poczta Polska systematycznie rozszerza sieć Stref 24h oraz zwiększa zakres usług dostępnych w samoobsługowych strefach 24h.

Komentarze
Prześlij komentarz