Rozwój firmy - zmiany wizualne placówek
Placówki Poczty Polskiej w nowej wizualizacji to nowy standard usług:
bez okienek i z pełną ofertą pocztową i finansowo – ubezpieczeniową. W
nowych punktach Poczty klienci mogą w przyjaznej atmosferze zrealizować
wszystkie czynności pocztowe, nadać paczki, zrobić przelew, otworzyć
konto i kupić polisę. Dzięki temu, placówki są czymś więcej niż tylko
miejscem do wysyłania i odbierania korespondencji.
W wybranych placówkach Poczta Polska otwiera także tzw. Pocztowe Strefy Finansowe, czyli profesjonalne stanowiska przeznaczone do sprzedaży produktów bankowych i ubezpieczeniowych grupy kapitałowej. Wykwalifikowany personel pomaga dobrać odpowiednią usługę. Są obsługiwane przez dedykowanych doradców klienta.
W wybranych placówkach Poczta Polska otwiera także tzw. Pocztowe Strefy Finansowe, czyli profesjonalne stanowiska przeznaczone do sprzedaży produktów bankowych i ubezpieczeniowych grupy kapitałowej. Wykwalifikowany personel pomaga dobrać odpowiednią usługę. Są obsługiwane przez dedykowanych doradców klienta.
Nowy model placówki jest dowodem szeregu zmian, jakie dokonują się w
Poczcie Polskiej. Profesjonalna obsługa, łatwy dostęp do usług i
przyjazna atmosfera to cele, jakie stawia sobie Spółka zmieniając
placówki pocztowe.
Komentarze
Prześlij komentarz