Rozwój firmy - zmiany wizualne placówek

Placówki Poczty Polskiej w nowej wizualizacji to nowy standard usług: bez okienek i z pełną ofertą pocztową i finansowo – ubezpieczeniową. W nowych punktach Poczty klienci mogą w przyjaznej atmosferze zrealizować wszystkie czynności pocztowe, nadać paczki, zrobić przelew, otworzyć konto i kupić polisę. Dzięki temu, placówki są czymś więcej niż tylko miejscem do wysyłania i odbierania korespondencji.
W wybranych placówkach Poczta Polska otwiera także tzw. Pocztowe Strefy Finansowe, czyli profesjonalne stanowiska przeznaczone do sprzedaży produktów bankowych i ubezpieczeniowych grupy kapitałowej. Wykwalifikowany personel pomaga dobrać odpowiednią usługę. Są obsługiwane przez dedykowanych doradców klienta. 


 Nowy model placówki jest dowodem szeregu zmian, jakie dokonują się w Poczcie Polskiej. Profesjonalna obsługa, łatwy dostęp do usług i przyjazna atmosfera to cele, jakie stawia sobie Spółka zmieniając placówki pocztowe.
 










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Co przygotowałyśmy ?